2012. december 16., vasárnap

X

Sziasztok!
Gondolom mindenki tudja, hogy ma van az X-faktor. Illetve ma volt. Nem nagyon néztem, mert nem is voltam még itthon amikor elkezdődött, és nem sűrűn nézünk tv-t. De mindig is képbe voltam, hogy ki-kicsoda, ki, hogy énekel. Ismertem az Adélos és a Krisztiános véleményeket is, elvégre másról se lehetett olvasni nagyon. Namármost, egész délután X-faktor nap volt a rtl-en, és bele-bele nézegettem. Pont elcsíptem egy olyan részt, ahol a Krisztiánról volt szó, és az igazat megvallva nekem kicsit szimpatikus lett.
Na mindegy, lényeg hogy elhatároztam, hogy a mai részt végignézem. Igazából egyiknek se drukkolok, illetve inkább úgy fogalmazok, hogy mindkettőnek szorítok, bár van egy aki szerintem jobban megérdemelné:) De róla majd később.
Kezdődött az egész a gangnam style-lal:D Valami haláli volt, főleg,hogy a Geszti is táncolt. Szerintem nagyon profi volt:D
Ördög Nóri végre értelmes ruhába, sőt nagyon is csini volt, csak nemértem miért takargatja folyton a pociját, hiszen gyönyörű kismama:)
Annyira tetszenek azok a bejátszások, ahol a rajongótábor szorít a döntősöknek. Olyan meghatóak:) Hú, azért elég sok dolguk lehet a sminkeseknek, mert folyamatosan sír mindenki:D Tök édesek:D
Jaj csak ez a rohadtsok reklám:( Annyira idegesít, főleg amikor egy kb fél órás műsorból csinálnak másfél órásat... Na mindegy, csak legalább ne mindig ugyan az lenne... (multkor volt valami tök érdekes műsor a spektrumon, kb 5 percenként volt reklám, és mindig benne volt egy reklám, ami azzal a kedves mondattal indult, hogy:" December 21.-én ne felejtsen el boldog világvégét kívánni..." Na... hátamon állt már a szőr ettől a hülyeségtől...)

Mindketten hatalmasnagy tehetségek! Elképesztően nehéz lenne dönteni.
Nem hiszem el, hogy Nórinak ekkora tehetsége van az időhúzásban:D Olyan jól csinálja, hogy én a két döntős helyében ott helyben összeestem volna.
Lényeg a lényeg: 2012 X-faktora Oláh Gergő!!! Őszintén szerintem nagyon megérdemelte! Neki szorítottam egy picivel jobban.
Ennyi lett volna mára. Visszaolvasva egy kicsit érdekes bejegyzés lett, mert X-faktor nézés közbe született, és az éppen megfogalmazódott gondolatokat írtam le:D De a lényeg benne van.
Jóéjt!Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése