2012. december 20., csütörtök

DIY körömlakk:)

Néhány hete találtam itthon egy sima átlátszó Lora lakkot, és nekiláttam az alkotásnak:D Nagyon régen vett nekem anyu egy palettát.. Hát mit ne mondjak, nem egy nagy valami, de én nagyon szerettem mert olyan gyönyörű színei vannak,hogy huh... Most, hogy vannak már jobb minőségű smink termékeim, még mindig nem volt szívem kidobni, és most kiderült, hogy nem is baj:) Első alkotásom egy barnás lakk lett. Eredetileg arany színűnek kellett volna lennie, de így is meseszép. Az első sikereken felbuzdulva, beszereztem még 3 átlátszó lakkot. Ők is elkészültek:)
Csakhogy, elkészítés után bekerültek a többi lakk közé, és amikor újra akartam használni az egyiket, azt vettem észre, hogy az összes szemhéjfesték leült az aljára. Akár hogy rázogattam nem akart összevegyülni:/ Gondolom mindenki emlékszik, hogy a régebbi lakkokban volt 2 kis gyöngy szerű valami, ami segített a rázásban. Na én mostanában nem találkoztam ilyen lakkal. De a lényeg, hogy mindenhol ehhez használható gyöngyöt kerestem, amikor rájöttem, hogy akár 2 pici kaviccsal is megcsinálhatnám. Kerestem is gyors kint az udvaron, és mostmár minden tökéletes:)
Fent: így leülepedett a festék:(
Alul: ilyen szépek felrázva:)

Kavicsok:)


1 megjegyzés:

  1. Én is olyan golyócskákat kerestem, hát megyek le az udvarra követ szedni, azt hiszem...

    VálaszTörlés