2012. december 15., szombat

Aranyos csillogás:)

Ma egy körmös posztot hoztam nektek. Próbálok majd minden nap 1 bizonyos dologra koncentrálni, tehát például jövőhét pénteken is körömös bejegyzés jön. Tegnap vettem egy nagyon szép világosbarna masnis övet (róla majd holnap lesz szó), ez volt ma rajtam, és ehhez készült a sminkem és a körmöm is. a használt lakkok:
Claire's&Bipa Look
Mind a 2 lakkot Ausztriában vettem. Ott sajnos Rossmann nincs, Dm is csak nagyon kevés helyen, de Müller és Bipa van. A jobb oldali  a Bipa saját márkás lakkja.
És végül az alkotás:

Nem egy nagy valami, és nem is adja vissza a kép, hogy milyen gyönyőrűen csillog(majd még ki kell tapasztalnom, hogyis kellene jó képet csinálni:D). Szerintem visszafogott és mégis karácsonyos:)

Vélemény?:)
 Puszi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a Claire's lakk. Nekem is van egy, de nem szeretem mert büdös, és nem túl jó minőségű. De ettől függetlenül gyönyörűek a márka lakkjai. : )

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tartósak és a szagukkal sincs problémám:) Lehet csak szerencsésen választottam, de nekem mind tökéletes:)

    VálaszTörlés