2012. december 31., hétfő

utóKarácsonyi

Sziasztok! Most jut eszembe, hogy a karácsonyi sminkeket még meg se mutattam Nektek! Gyors osszedobok egy posztot róla:) Nos 24.én egy visszafogottabb smink volt rajtam, mégpedig ez:

És persze a kedvenc karácsonyi pulcsim:)

Másnap viszont egy kicsit erősebb smink született:

ezzel az outfittel viseltem:)

Más azthiszem nem maradt el a Karácsonnyal kapcsolatban. Természetesen végignéztem az összes karácsonyi filmet, rengeteget ettünk, és nagyon finomakat. Boldogság van/volt, és remélem a következő évemben is lesz. Holnapig összegyűjtön a fejemben a fogadalmaimat, és majd jönnek a szilveszteri témák. Előre is mindenkinek nagyon boldog sikerekben gazdag újévet szeretnék kívánni! Kívánom, hogy minden vágyatok teljesüljön jövőre:) Puszi mindenkinek! Jó bulizást vagy pihenést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése