2012. december 29., szombat

Karácsonyi ajándékok:)

Sziasztok!
Idén nem vittük túlzásba az ajándékozást. Mindenki inkább kisebb és hasznosabb ajándékokat kapott. Ezekből szeretnék megmutatni párat:)


Kaptam egy gyönyörűszép asztali lámpát:) 24.én este 10 körül muszáj volt összeszerelnem:D Annyira szép ahogy a müanyag lógó valamiken keresztül ég az égő, és az egész szobában látszik a falon a sok négyzet és kör:) (nem nagyon tudom leírni, látni kell:D)
Kaptam még egy karkötőt, és egy fülbevalót. Mindkettőt imádom:)
És egy hiperszuper hajszárítót:D Nem nagyon szeretem megszárítani a hajamat, mert olyan sok idő mire megszárad, inkább hagyom magától megszáradni, de ettől viszont nagyon korpásodik a hajam. De ez a csúcsszuper kütyü villámgyorsan megszárítottam vele a hajamat:)
Ez nem mind, de a többiről nem készült kép, persze mindennek nagyon örülök. És rég volt ilyen boldog karácsonyom:)



3 megjegyzés:

  1. A Remington termékei nagyon jók, nekem két kúpvasam van tőlük, a hajszárítóm pedig BaByliss, már kb. 10 éves, de még mindig teljesen jó, és ionos funkciója is van :-)

    VálaszTörlés
  2. :) szép ajándékokat kaptál!!
    tetszik!!

    VálaszTörlés