2012. december 21., péntek

"Natúr smink"

Pár napja készült egy "natúrabb" smink. Nem nagyon kedvelem a natúr sminkeket, de próbálom, rászoktatni magamat, de valahogy mindig elég erősre sikerülnek. Olyan meztelennek érzem magam, ha nincs kihangsúlyozva a szemem:/
Na mindegy, ezt sikerült összehoznom:
A használt termékek pedig a következők:
Max factor Ageless Elixir alapozó
Manhattan Soft Loose Púder
Alverde ásványi pirosító
Manhattan Cover Stick korrektor
Essence I Love Stage szemhélyalapozó
Look by Bipa szemhélypúder
Alverde szemceruza
Maybelline Colossal Volum szempillaspirál
Color Trend rúzs

Egyszerűen imádom ezeket a Bipás termékeket, mert  olcsóak és nagyon tartósak. Ez a szemhélypúder 1 euró volt és lassan fél éve megvan de még nem is látszik, hogy használtam volna. Egyszerűen tökéletes, szintúgy mint a fekete társa:)



Ez a smink az új övemhez készül:D Tehát ezzel a ruhával viseltem:

Ha valakit érdekel teszt a szemhélypúderekről írjatok nyugodtan:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a smink, és aranyos a HK-s ágyneműd. : )

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Én is imádom:) Páromtól kaptam, és mivel én is Kitti vagyok, imádom:D

    VálaszTörlés