2012. december 30., vasárnap

heti körmök

Most jöjjön egy körmös poszt. Úgy indult, hogy vasárnap megtaláltam az egyik körömlakkomat, amit nem nagyon használok, mert csillogós zöld, igazából nemtudom, miért nem használtam, hiszen gyönyörű színe van. (azóta is az van a lábujjaimon). Így fogalmazódott meg bennem, hogy ha már Karácsony, akkor a körmöm is karácsonyi lesz:) Ez lett belőle:
Bocsi a kép minősége miatt, de akárhogy próbáltam, nem adta vissza azt a gyönyörű zöld színt. Mindenhogy kéknek látszik:( Használt lakkok pedig: Essence: choose me! és a Cookies&cream.


A következő alkotásomnak érdekes a története. Alapnak a Maybelline ColoRama french White-ot használtam, erre pedig az essence Circus confetti fedőlakkot szántam. De ha csak simán fenkentem, nem volt olyan sok confetti a körmömön, ha meg több rétegbe használtam volna, akkor nekem mindig lepattog. Ezért találtam ki azt, hogy szivacsos technikával fogom használni, így az átlátszó lakk nem lesz sok, de a confetti igen. Ennek az lett az eredménye, hogy tegnap alig bírtam lemosni, annyira ragaszkodott:D


Tegnap pedig megtaláltam álmaim körömlakkját:) Nem fűznék hozzá semmit:
Használt lakkok: Essence: Free hugs, a gyűrűs ujjamon pedig egy Claire's-ben vásárolt körömlakk, amin semmi név, szóval nem tudom konkrétan megmondani melyik az:/
Puszi:)

5 megjegyzés:

  1. Az Essence Choose me! nekem is nagy kedvencem. : ) És nagyon tetszenek az alkotásaid.

    VálaszTörlés
  2. Essence: Free hugs ááá gyönyörűű!!!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem valami tartós lakk a Choose me! Sajnos másnapra már elkezdett lepattogni:( De meseszép színe van:)
    A Free hugs viszont valami álom*.* Köszönöm szépen mindkettőtöknek:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek lettek :) és igen, a free hugs egy álom *.*

    VálaszTörlés