2012. december 29., szombat

DIY ajándékok

Sziasztok! Idén 2 kézzel készített ajándékot adtam karácsonykor: egyet anyunak egyet pedig a páromnak.
Anyuéról nem készült kép, mert az az igazság, hogy katasztrófa lett:D
Ez volt az inspirációs kép. És nem is voltam benne biztos, hogy megcsinálom, mert sehol nem találtam bele valamit. Aztán végülis szombaton találtam egy kis macis szobrocskát, csak a pillanatragasztó maradt el... Persze vasárnap is elmaradt, ezért még az utolsó pillanatba sikerült venni hétfőn, de addigra már olyan ideges voltam, hogy sikeresen el is rontottam. A pillanatragasztó végigfolyt az oldalán, kevés lett bele a víz... De mindegy, egész jó lett, és anyut nagyon meghatotta, hogy kézzel csináltam:)
Páromnak készült még egy ajándék. Az inspirációs kép ez volt:
És ez lett belőle:
Szerintem nagyon aranyos ötlet, és látszott a páromon, hogy tényleg nagyon örül neki. Abszolút nem volt nehéz elkészíteni. Akrill festék(matt fekete) olyan szépen mutat a fán, hogy csak na.



1 megjegyzés: