2012. december 22., szombat

Mama Jézuskája:)

Az én drága egyetlen pici mamám mindig szeretne nekem adni valamit, hiába mondom neki, hogy nem kell semmi, ő akkor is rámerőszakolja:) De gondolom nem csak az én mamám ilyen. Na, tudta nagyon jól, hogy bélelt farmert szeretnék, de sehol nem találtam még, ezért szétnézett nekem a piacon, ahol természetesen volt. Azt mondta, hogy vegyek magamnak és Ő majd kifizeti, csakhogy.... eléggé... nos... nemvoltak túl bejövősek:/ Fel is hívtam rögtön, hogy na most akkor mi legyen? És akkor megállapodtunk abban, hogy elvásárolom másra a kapott pénzt. Ebből persze az lett, hogy végig jártam az összes boltot, de sehol nem volt semmi. Végül pedig kikötöttem a kedvenc turim előtt. Nem tudom mi van velem mostanában, de ami megtetszik az jó is rám:D Nagyon szerencsés vagyok mostanában/ vagy épp ellenkezőleg, mert így nemtudok semmitse otthagyni:/:D
Tehát a mamámtól kapott ajándékok a következők:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése