2012. december 17., hétfő

"Kívánság lista"

Sziasztok!
A Mai napomat nem éppen így terveztem... Nagyon lebetegedtem, alig keltem ki az ágyból, pedig ki akartam menni a Müllerbe és a Deichmanba. Nagyon olcsón vannak most téli cipők, és nem ártott volna venni egyet, mert a mostani cipőim nem nagyon bírják ezt az időt...:( Na mindegy, lehet még összeszedem magamat. Holnap fel akartunk menni Pestre, de így nem hiszem, hogy elbirok majd menni:( Pedig már ezt várjuk 1 hónapja:/
Engem is magával rántott a Pinterest mánia, annyi jó dolog, ötlet van fenn, hogy minden nap meglepődök, és a karácsonyi ajándékok kiválasztásánál is nagyon nagy segítségemre volt. Valamint összeállt a fejemben egy kisebb lista amit me kell szereznem majd. Ezek leginkább ruhák, és ezekből szeretnék megmutatni nektek párat.
Az első az egy farmer ing! Eddig csak a Tally Weijlben láttam, de valahogy sajnálom rá azt a 6ezer forintot, amikor egy csomó blogon láttam már, hogy turiban jobbnál jobb farmeringeket találtak. Szóval, turizok még egy darabig utánna, és ha nem lesz meg akkor megveszem. Szerintem ez egy nagyon jól kombinálható darab, igaz inkább tavasszal vagy nyáron lesz aktuális.



A második az egy Ugg csizma, természetesen nem az igazi, koppintással is beérem, és ők nem is drágák, Tescoban és a Kikben is van egész olcsón, de anyutól is meg páromtól is megkaptam már, hogy "rettentő hülyén néz ki". Pedig szerintem egy nagyon kényelmes darab, és egy hétköznapi szaladgálós cipőnek tökéletes lenne.


A harmadig szintén egy cipellő, méghozzá egy bakancs:D Ez csak akkor lesz az enyém ha minden más már megvan, mert ő úgymond nem létszükséglet:D

És végül de nem utolsósorban (sőt!) sok sok szines naci:D Eddig a ruhatáramra jellemző színek a rózsaszín, kék és a fekete:D Tehát nem fog ártani egy két szines cucc:D

Ruhákon kívül még rengeteg kiegészítő áll, amiket szépen apránként be is fogok szerezni. Órák, karkötők, nyakláncok. 
Majd megírom, hogy hogy sikerül a beszerzésük:)
Sziasztok!
(Az összes kép forrása: http://pinterest.com )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése