2012. december 15., szombat

Heti haul

Sziasztok! Jelenleg, hogy nincs állandó jövedelmem, nem nagyon vásárolok, de egy-két dolog azért hazajött velem a héten. Őket szeretném megmutatni ma nektek:)
Igazából még múlthéten voltam anyucival egy kicsi vásárolgatni, az egyik kínaiba 40%os akció volt. Innen velem jött egy zippzáros pulóver, egy feketefehér csíkos pulcsi, egy farmer, és amikre már lassan 1 hónapja vágyakozok: egy "karácsonyimintás" pulcsi meg egy cicanaci:D
Farmer és a karácsonyimintás cicanaci*.*

Imádom:)

Minden zsebénél ilyen masni található:)




Hétfőn turiztam egy nagyon édes kötött mellényt és egy flitteres rucit. Nem tudom hogy hányszor lesz rajtam, de nagyon megtetszett:D Ők pont mosásba vannak, tehát majd outfitbe megmutatom őket:)

Csütörtökön meg nagy unalmamba elmentem a kedvenc turimba, ahol olyan szerencsés voltam, hogy ami tetszett mind jólett rám:) Meg is lett az eredménye: 4000 valamennyit fizettem:/ De teljesen megérte, mert jó vastag dolgokat vettem, amiben biztos nem fogok fázni:)
A két öv csak itt látszik:( 

A drágaság egyedül volt 1 kg:D

Őrá pedig azt mondtam,
 hogy ha nem lesz rám jó, akkoris jön velem:D


Ja és még voltam egy Bizsus boltban, ahol megvettem a régóta áhított hajgumit, az a nemistudom hogy hívják... Mi a neve ennek a hajguminak?


Majd megmutatom a hajamban is, szerintem nagyon jó:)
Hát ennyi lett volna, vagy csak nem jut eszembe a többi:$
Pusszpá:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése