2012. december 28., péntek

Karácsony:)

Legnagyobb bánatomra vége a Karácsonynak:( Számomra ez egy nagyon fontos ünnep, sőt az egyik legfontosabb. Nekem annyi csodás emlékem van a Karácsonnyal  kapcsolatban, és nem tudom elképzelni, hogy valakit nem villanyoz fel a tudat, hogy Karácsony van.  Hogy bárhova mész szól a karácsonyi zene, minden ki van dekorálva, és természetesen a rengeteg karácsonyi film sem hiányozhat:)
Két éve, októberben jöttünk össze a párommal, ezért normális volt, hogy mindketten a családdal ünnepeltünk, tavaly pedig végig dolgoztuk az ünnepeket, és örültünk, hogy pihenhetünk. Tehát az idei karácsony volt az első "közös" karácsonyunk. A tervek nagyon jól ki voltak dolgozva, csakhogy semmi nem akart összejönni:/ Pedig már direkt vasárnap feldíszítettem otthon a fát, sütit sütöttem, és itthon is feldíszítettem a kis kuckónkat. Mégis kapkodással telt a hétfő délelőtt, főleg, hogy szegénykém dolgozott is. Na a lényeg a lényeg 4óra körül meg "ebédeltünk" párom szüleinél, 7-re meg mentünk anyuékhoz.
Számomra nagyon meglepő volt, hogy a családjukban nem olyan nagy szó, hogy Karácsony van:/ De mindegy, idővel majd megszokja a karácsony mániámat:)

Ennyi elég is, jöjjön a lényeg:
Kidekoráltam a szobát:) És szerintem nagyon édi lett. Ez a pici műfenyő volt kint velünk tavaly, így idén is ő lett feldíszítve, bár remélem jövőre már igazi fog pompázni a házban:)
A Mikulásos mécses tartó és a pici fenyő kb mióta az eszemet tudom részt vesz a karácsonyaimon, tehát alap volt, hogy jönnek velem:) Valamint megvettük az Air Wick szín váltós gyertyáját, ami meseszép, és nagyon hangulatos.


Valamint, hamár égősort nem sikerült beszereznünk, legalább került valami az ablakra is:)

Anyuéknál pedig... hát nos... elég érdekes volt a fenyőfadíszítés:D de ebbe ne menjünk bele:D Anyuval közösen díszítettünk, vagyis amikor éppen odaégni akart a süti akkor anyu díszített, amikor meg anyunak volt valami dolga akkor én:D A probléma ott volt, hogy este a vacsora után jöttünk rá, hogy a csúcsra
semmise került:D Na mindegy, szerintem így is szép lett:)
Remélem mindenkinek nagyon szép karácsonya volt!
Holnap jövök az ajándékokkal, és egyéb dolgokkal. Puszi sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése